субота, 14. јануар 2012.

По растанку




Reci mi sad kad vec proslo sve je,
casi bolni i dani dragi,lepi,
kad novi bol se starom bolu smeje,
od reci tvojih kad dusa ne strepi
reci,
dal te je moja tuga bolela nekad,
kad sam te mnogo,mnogo,volela????

Reci mi sad kad te ne volim vise, 
kad prosloj se ruga nova sreca,
i dana koji nekad bise
dusa mi samo kad te vidi seca...

Reci,dal te je moja radost bolela 
jednom
kad nisam vise tebe volela???

Nekad sam bila dobra i mlada 
i poverljiva i puna nada
nekada pre...
Ti si mi tada reci mogo
beskrajno mnogo,
o tako mnogo sa rec i dve...

Spokojni bili su dani moji, 
a ti si mi srcu PRVI koji mi 
bese drag,
pa iza svega sto si mi reko
katkad surovo,
katkada meko,
ostao je trag.

Sad srce moje bije tise 
vec manje volim
a znam vise nego pre
vec sad mi nebi reci mogo,
onako dosta,onako mnogo,
sa rec i dve...

I kad bi danas prisao meni 
i hteo reci davno receni
buditi draz,
u srcu mome sapto bi neko
da sve sto si mi ikada reko
bila je laz...

  Desanka Maksimovic

Нема коментара:

Постави коментар