среда, 17. септембар 2014.

ПИТАМ, А СЛУТИМ...




Тамо...
Шта ћу ја тамо...
Под туђим небом
Заставом мрском,
Да се борим и гинем,
За кога и зашто...

Питам, а слутим...
Ко је тај неко
Што наредбе даје,
Да Србија треба и мора
Своје браниоце
У туђи свет
И туђе ратове  да шаље...

Ја сам бранио земљу
Кућу, народ и децу своју;
Нећу да будем
Плаћени војник
У неком туђем строју

Доста је мени муке,
Крви, смрти и рата;
Ако морам да гинем,
Гинућу у својој земљи
За своје и свога брата...

Нећу да кости,
Крв и месо моје
Развлаче звери Сомалије
Ирана и Авганистана,
Да моје тело покрива
Застава злочиначка;
Да моје часно име
Прља поган издајничка,
Плаћеничка,
Америчка...


Ја нисам кољач,пљачкаш ни убица;
Ја сам частан српски војник,
Бранитељ села, ливада, шума,
Кућа и окућница,
Моје Србије
И мојих Обилића...

  Луна

п.с. Песму сам посветила нашим војницима који се шаљу у Сомалију ( и ко зна где све) 

Нема коментара:

Постави коментар