понедељак, 2. јануар 2012.

Волим те




Secam se bio sam sasvim prosecan
I nicim poseban..da mnome ulepsas svoje snove
Tek malo romantican tek da se izdvajam
Medju svim tim ljudima
Gde svakakvih nas ima .
ja nikad nisam voleo ..samo jednu

Imo sam ih na dorcolu I na obzorju
I uvek po jednu na svakom prozoru
Ali za jednom nikakvu potrebu

I uvek sam imao sa kim da potrosim dan
I uvek sam mislio da sve meni mnogo znace
I nikad nisam hteo samo jednu a onda..
Sam sreo nju

I hteo sam negde daleko sa njom
Nebu pod oblake da napravim dom
Negde gde su trave i maslacci
Negde gde je pesma lepa kao tresnja
Tu sam hteo..ali..nisam dalje od sna

Zivot me je lomio samo jednu sam volio
I sta sam ja kad nje nema
Kao grad bez svojih ulica
e da sam barem..jednom reko..
Volim te

I uvek sam imao sa kim da potrosim dan
I uvek sam mislio da sve meni mnogo znace
I nikad nisam hteo samo jednu a onda..
Sam sreo nju...

   Predrag Lasica

Нема коментара:

Постави коментар